Skit ska skit ha...

För trött för att gå och lägga mig, för trött för att stanna uppe.
Sopig dag på jobbet...okej vi fixade tidsfristen men stökigt efter gäster som inte kör efter principen " Vi lämnar det som vi hittade det" och sen hade någon klagat på att alla deras fyra täcken var skitiga...var det så tror ni...nä alla var typ skinande rena...enligt kompisen jag litar på  på jobbet. SUCK. Och sen så klart var jag tvungen att traska runt i blöta tofflor i regnet och så klart hade två soffor inte gjorts i ordning i två stugor och det kärvs mer en vatten för att lista ut hur man sätter upp dom igen.
Jag gick runt och muttrade: jaha hur sjutton tänkte de... och öka takten Karin!

Lista på helt märkliga saker:

* Nån himla konstig realitetssåpa på sexan...typ alla är instängda i nån grå industriliknande byggnad där inte ens solen når...( redan nu rätt konstigt). Sen pratar någon gubbe med deltagarna genom en tv-skärm och de ska rösta på någon som ( om han/hon får alla röster) vinner en massa pengar, men sen när det kommer upp flera olika röster ( i ett grått metallägg) som gubben öppnar ( hahahahahahaa) så säger gubben: Jaha det är inget enigt beslut...
Nä tro fan det.

Och det här hamnar jag lagom till när jag käkar frukost och det är ren tradition att irriterat byta kanal liksom.

Ja sen kom jag inte på nåt mer...kan ju bli svårt att toppa det..
Nu måste jag sleepa...
bye bye for now

Kommentarer
Postat av: YtfluffigYsterSyster

tur man inte har 6.an då Puss

2009-07-23 @ 15:53:16
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0