" Vi ska klippa..."

Nada special today...halsen är retlig och jag passar på att placera mig i liggande position och plugga. Kombinera in nåt nyttigt alltså...men i slutet började jag nog sväva bort i tankarna och tappade bort guden Tor emot hur min unge skulle se ut haha.
Hoppas inte på en Tor-kopia...

I morrn är det 19 dar ( eller 18 egentligen ) kvar till midnattsvisningen eller middagsvisningen som jag skrivit i almanackan hehe kan ha varit hungrig då kanske.
Tjoho! Ska plugga järnet på tentan i 19 dar och sen sista kvällen och natten ge mig in i twilightvärlden med Jenny :).
Och i värsta fall kan man ju om man blir alltför trött under första filmen ta en tupplur mot grannen. Och vakna upp till de roliga scenerna och bergscenen ( oh my god).

Skum dröm i natt verkligen!!!!
Jag gick på ett stort härligt loppis fullt med en massa bra saker, två våningsplan fulla.
Sen tog drömmen vändningen att jag hade möss i skorna som jag inte märkt. Typ hade gjort en massa saker innan och sen satte jag mig ner och då började det röra sig framme vid tårna. Två stora vita möss ploppade ut. Jag sa till en tant bredvid: De bet mig inte ens.
Analys: lömskhet i närheten? Knark i maten? Vad sjutton innebär det?

Dagens fråga:

Valet står emellan att rädda en orm som ser läbbig ut men som har en avgörande roll i din framtid ( alltså nåt bra) eller rädda ett marsvin som verkar gulligt men skiter på dig och bits, men kommer göra att du får förmågan att trolla fram godis genom tankekraft?

Kommentarer
Postat av: carro

Hehe läskig dröm!! Jag får nog välja marsvinet, eftersom jag har så himla ormfobi...

Ta hand om dig.

kram

2009-10-31 @ 20:04:14
URL: http://snuttungar.blogg.se/
Postat av: dp

jag tycker ju inte om ormar... men gnagare som jag inte känner är väldigt mycket mer obehagliga.... hatar gnaga bett... så tillsist... ORMEN!

2009-11-01 @ 06:12:15
URL: http://metrobloggen.se/dp
Postat av: YtfluffigYsterSyster

Ormen helt klart!

O du - ta med dom vita mössen till mig för jag ska göra en lampa

krm/s

2009-11-01 @ 18:54:36
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0