Bide to you!

Veckans lista...

Motgångar: ( light...det finns ju mycket värre så klart)
- Nedsatt hörsel
- riktig kritik från uppsatshandledaren på mötet i går, tydligen skriver jag som en kratta enligt honom...
- räkningarna dimper ner ständigt känns det som.

Framgångar:
- Jag vågade åka en brant rutschkana på badhuset, tydligen skrek jag högt enligt Jenny, men jag vågade!
-Efter några dagars duschande i örat, ligga med revaxör och bomull i örat på helt fel sida ( jag somnar gärna på höger sida men fick snällt ge upp det) lossnade äntligen skiten och jag hörde änglar sjunga Hallelujah!
- Jag har fått anställningspapprena från jobbet, nu känns det mer på riktigt, som att jag inte drömt det liksom.
- Kören! Jag vågar sjunga ut och mår så jäkla bra just under torsdagskvällarna.
- Jag har jobbat denna vecka. Mer kosing till sommaren:)

Bilder:



Sola genom sovrumsfönstret...och effektivt om man kan plugga samtidigt. Fast nästa gång stänger jag ute Stina i hallen, hon fick världens största ögon och var beredd på att kasta sig ner på duvorna. Som för övrigt skrämde slag på mig för jag tittade bort ett tag och när jag vände mig tillbaka till fönstret satt en där och vi båda skrek till!
Eller den kuttrade mest, fast högt.



mm mm mm fast wait a minute...alla mina grytor blir ju likadana...



Fast väldigt goda if i may say.

Och jag erkänner...Sus Lithells krov är godare än de billigare.

Veckans dröm:
- Att "Lyxfällan"s Charlie och Mathias och jag möts och jag blir alldeles till mig och ber om att fotas med dem...men kameran krånglar så det går inte och under tiden blir de stressade och tittar på klockan. Kanske för att tid är pengar hehe.

Veckans video:
http://www.youtube.com/watch?v=3gHYoVdfvv8

Ha en fin och härlig helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0