is it a joke

Idag blev det visst två inlägg...
Men allvarligt skämtar dem med en eller?!!
Glad i hågen öppnar jag lönebeskedet, äntligen blir det pengar och köpa ny säng och ha det.
siffrorna blir stora som tefat och hånar en...12000! 12 000 spänn efter en sommar då jag jobbat typ hela tiden, har märkbart sämre rygg och handleden krånglar, en sommar då man inte haft tid att käka lunch och vi har stressat för att hinna med.
12 000! ja men va kul, då blir det ju dryga 4000 kvar efter räkningarna. Jippi!

Okej, fast jag får lön i september med, får väl vara lite glad. Fast nu ska jag dränka sorgen i ravioli och sura lite i en halvtimme. Sen väljer jag att vara glad!

Kommentarer
Postat av: Louise

Alltså nu blir jag arg på er ungdomar som är födda med silversked i munnen. Jag är en heltidsarbetande trebarns mamma som sällan får ut mer än fyratusen efter att räkningarna är betala och v i är fyra i vårt hushåll. Nä, skärpning! I övrigt en okej blogg.

2010-09-01 @ 16:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0