Choklad....nä uppsats!

ögonen glöder. Inte av nån härlig känsla, bara av anledningen att jag läst klart en aptråkig bok och artikel och antecknat ur boken och det är fortfarande inte klart.
Jag har också två uppsatser att läsa, och om jag får tid över ( hahahahahha ) bör läsa ut en roman till kvällskursen.
är sjukt kaksugen men det hinner man ju inte baka.

Storstädade igår med innan Fem och Lovis kom över, fick kasta ut fåtöljen då Ciss i tydligen kissat i den. Stackarn!
Men annars börjar det bli normalt här hemma, stina är lite mer harmonisk, om man nu kan kalla det när hon ligger på min mage och viftar frenetiskt med sin svans i ansiktet (????).
Hade myskväll med fem i går, vi låg som två pinnar under ett täcke, tittade på tv, scrubs, dr Quinn och beställde pizza. Slasket fick oss att blit latare än en tjock elefant, så vi beställde hemkört.

Nä det är väl bäst att skriva ut uppsatshelvetena och slösa på bläck, jag lovar att läraren tar upp 5 procent som står i dem...och då sitter man med en hög helt värdelösa papper i näven.
Ha en skön söndag...lyckostar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0