...

Vad fina ni är som stöttar!
Önskar lite att det var över, fastän jag känner att det är rätt beslut. Men kan inte riktigt styra tårarna idag, börjar typ tjuta när jag läser om biografier-texterna tills i morrn liksom. För de har ju mycket med katter att göra ...
Men samtidigt när jag klappar Cissi så vet jag att hon förtjänar lite lugn och ro, att hon förtjänar ett liv utanför ett vardagsrum...
pratade med en klasskompis och hon berättade om när hon var barn och hennes mamma skulle trösta henne när de tog bort sin katt..." hon är i katthimlen och där finns det jättemycket leverpastej" :).
Kan inte låta bli att småle... det är ju en fin tanke...
Så om ni träffar mig de närmsta dagarna och jag blir blöt i vrån...då vet ni!

Det är nog mest den där grejen att man styr över någon , om den ska leva eller ej...men jag vet också att även om detta är ett svårt beslut är det inte det största jag kommer ta i livet.

Ska ta ett bad och läsa lite till ungdomskursen snart.



Fin...

Kommentarer
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

Men fy vad jag fattar gumman. Du kommer ihag nar jag var tvungen ta samma beslut med Stan - Fy, jag kunde knappt titta pa honom den sista veckan for det kandes som jag hade bestamt att han skulle do!! Kandes som jag var en mordare aven om jag visste att det fanns inget val och att han bara led och inte hade ett bra liv.

Usch det blir inget roligt for dig pa ett tag men du klarar det. Tvivlar dock pa att du ska ga pa det dar skulle pa samma kvall men det kanner du ju sjalv.



Jattekram

2010-02-23 @ 21:10:06
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Linda

sms:en finns på felsms.com. Ha det bra...

2010-02-24 @ 09:58:33
URL: http://linda-tunstrom.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ett svårt men det bästa beslutet för Cissi. Ta hand om dig och är det något så finns jag här

2010-02-24 @ 17:05:47
URL: http://sayajennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0