Kortis på en tisdag...

Jag kanske är ute och cyklar...men borde inte ansiktrengöring ta bort finnar istället för att gräva fram och öka i mängd och man ser ut som en leopard på ena sidan av ansiktet. Bara en tanke...
men jag försöker hålla ut för de har ju sagt att förändringen är synbar efter mellan 4-8 veckor och jag har ju bara använt Proactiv i en vecka. Kanske måste skiten attackeras för att sedan bli ett minne blott. Men fan om det inte blir nån skillnad alls efter 8 veckor...då ni...

trevlig dag, blivit lite plugg medan Stina stått och totalglott på en medan hon krafsat på listen. Jag tjuvkikade under boken och skit Annica har rätt...Stina gör det för att få mig att reagera men jag fortsatte å läsa och låtsades som det inte regnade klor. Till slut hörde man ett uppgivet mjau och sedan några sekunder krafsande i kattlådan.
Ja får man inte uppmärksamhet när man terroriserar dörrlist kan man ju lika gärna gå och skita.

Blir fika med en mycket trevlig prick från förra klassen...jag gillar verkligen studerandets roll i umgänget...man träffar sånt kul folk!
Och ja just köpa studentlitteratur...den sista till den sista kursen för nu...suck ...
det är väl nackdelen med januari...pengamässigt not so good.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Snacka om att katten vill ha uppmärksamhet haha

2010-02-02 @ 13:09:33
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

Hahaha jag dör - skit Annica - hahaha - där fick du tet' Tur Annica fattar (hoppas man)

Vet du? Jag har i bakhuvuet (inte finnar alltså) att det är så att det först blir värre men att man måste stå ut för att det ska bli bättre. Kommer inte ihåg ang. vad men det var något med kroppen. Känns som det var finnar men inte säker.

Håller tummarna men för den delen så har jag aldrig sett en endaste finne i ditt ansikte så så farligt är det nog inte. Men i o för sig så är ju EN illa nog när den kommer vid fel tidpunkt och på fel ställe.

krm

2010-02-02 @ 14:23:20
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0