Moonlight

Tjoho 1:

Campingen jag jobbade på i somras blev jätteglada att jag ringde härom veckan, jobb denna sommar nästan i handen nu. Jag sa också att jag kan söka via annonsen sen, då sa hon: du...det behöver du inte göra!
Så extrajobb  från maj och över sommaren är nästan klart :). Fan va glad jag blev!
Och sen ska det komma en teater dit i sommar och då trodde hon att jag kunde vara med och jobba med förberedelserna till den med.

Tjoho 2:
Serien " Moonlight". Fick fyra första delarna från lovefilm.se och let`s admit that jag är fast shall we.
Tyvärr eftersom jag inte kan hålla mig utan tänker först " bara ett avsnitt...."
Fyra avsnitt senare ligger jag i vampyrkoma med blicken fast på tv-rutan. Och får abstinens.
Det är typ som när jag går in i en godisaffär. Om någon skulle säga " du får bara ta en sort" då skulle jag få nippran och stå och vela i evighet. " Men choklad då, eller jelly beans eller bilar..."
Jag önskar att jag skulle kunna hålla mig lite...men varför ska man göra det.
Jag säger som farmorn i Bert: En dag vaknar man upp och märker att man är död..."



Hej...



EH nä jag vill inte att du ska suga på min hals...

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag vågar väl inte se den där serien. dåblir jag fast jag med hehe

2010-02-09 @ 20:23:23
URL: http://sayajennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0