Rannsakan light

Ibland måste man ta sig en riktigt nära titta på sig själv, se sina positiva sidor och de mindre "åh va bra"-sidor.

Bra:

-
Bra detaljminne...jag kommer ofta ihåg typ värsta lilla detaljen på nåt som jag gjorde aslänge sen.
- Ganska bra på att våga t.ex hoppa av saker jag inte vill göra mer
-Äta, baka, läsa, leka med barn ( nu säger jag inte alla barn för det skulle vara ljug, det är liksom som när man får frågan " tycker du om barn? "...ja fast alla barn är ju inte lika och alla tycker man inte om. Man gillar ju inte alla vuxna liksom.)
- Gillar att skratta


Mindre bra:

-
Bryter ihop lite grann när jag diskar och något i diskstället ramlar ner i slasken igen...
- Ältare...nä det måste jag sluta med!
- Borde vara starkare emot folks kommentarer...
- Borde skölja tänderna med fluor mer...


Skrattade sist riktigt ordentligt åt...:

- När Fem och jag surfade på nätet och glodde på roliga djur...


Topp tre på youtube/nätet just nu:

- När Mårten Andersson härmar Victoria Silverstedt
- Surfa på konstiga och lite pinsamma saker såsom dr quinn, apor och ugglor ....
- Sen kom jag inte på fler...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0