Summering

Helgens bedrift:

 Först tjuta lilleskutt-tårar och hata världen för att ca en halvtimme senare kolla på " Dantes peak" om ett vulkanutbrott. Där matchade jag det bra.

Helgens bra:

Mailat olika bokförlag om tips på kurser och ämnen att inrikta sig på, börjat uppdatera mitt CV som jag sedan ska gå och dela ut till Bokhandlare .
Lagat god mat. Tydligen blir allt gott som jag har sparris i....
Fika med Jenny (tyvärr smakade potatisbakelsen besvikelse..)
Att jag pluggat i lagom mängd.

Helgens längtan:
Efter pengar, en fast punkt, godis, spa.

Planering:

Det är Beatles - konsert med kören den 13 mars klockan 15 på hörsalen. Kom gärna!
40-50 kr kostar det. Men det är det värt för att höra oss! Särskilt tycker jag Sus ska komma för du har så nära...du kan väl simma eller nåt...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nästa gång får du ta en göteborgare. De är smaskens...Kram

2010-02-07 @ 19:44:22
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

Simma är ordet sa Bull - särskilt som jag är Beatles älskare!!!! Annars undrar jag mest om det luktar när du pissar? (eftersom du verkar häva i dig sparris)

Jag har fyrkantiga ögon!

2010-02-07 @ 21:31:02
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0