Thanks...

Hehe tack för det enhälliga samtycket.
Jag körde på och hann med två engelska berättelser sen blev klockan 15 och jag blev seg.
Så jag fick ge mig. Bara ( suck) 2 stycken kvar nu. Kör järnet på söndag.

Nä nu fick jag ont i magen...kanske beror på att kag åt yoghurt till middag...orkar liksom inte äta äckelsoppan i frysen och sen har jag inget som typ passar ihop. Potatisen gick åt vid lunchen.
Nu kanske ni säger: du får handla lite mat Karin...
Mm låter som en bra ide men jag måste växla in lite mynt först. Hoppas på minst en hundring i alla fall.
För då ha jag 150 kvar till den 25...richy richy hehe.
Den här månaden är nästan värre än december...men nästa blir bättre.

Beatles- konserten närmar sig. Känns lite pirrigt och väldigt kul. Vi kom på klädsel i går på övningen, blir en överraskning. Men den är lite kul i alla fall och beatles-aktig.

Förresten så slutar jag snart med proactiv. Det hjälper på huden utan problem men inte på de ställen man behöver den mest. Vilket båg!
Jag ska giva dem på moppo! Eller åtminstone skicka tillbaka grejerna, har inte betalat ännu och snart är det 60 dagar öppna köpet slut.

Nä ska ta hand om gammelmagen nu...för den är ju ingen tonåring längre. Tiden då den tålde att käka chips till kvällsmat är över...nu blir den vrålsur om den inte på mat först. Kanske bra i och för sig.

Imorrn blir det fika med två tjejer från klassen, vi ska spåna på hemtenta-förslag, men lär bli mest flams anar jag.
puss och kram

Kommentarer
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

Åhhh hur gott kan det vara med rå svensk prinskorv - Jag har tryckt i mig ett helt paket idag - kunde inte hålla mig.

Tack Karin!

2010-02-13 @ 17:55:48
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0