V-day , vän och vingar...

Tänk vad lite bio, lite kärleksmeny och en biobiljett i näven kan göra.
Det hände tre saker på samma 30 sekunder i går:
1. Susie frågade om jag vill skypa
2. Jenny frågade om hon fick bjuda mig på bio.
3. Jag fick mensvärk. ( bara pang)

Jenny fick naturligtvis bjuda på bio :), vi såg på Valentines day, en romantisk rulle som var helt okej. Ja ibland blev det väl lite väl sockersött men det tycker ju bara människor som inte är i ett fast relationship hehehehehe.
Vissa saker var bra i alla fall och överraskade i filmen. Och trott eller ej men lite hopp fick man, det kanske inte är helt kört :).
Men främst var det en bra kväll för sällisen med Jenny. Och benen på rullbandet hehehe.
Och att varje gång hon sa nåt typ: tjoho snyggingen!
 så var det knäpptyst i salongen haha.



Nu ska jag luska reda på fakta om Stephanie Meyer s bakgrund till hemtentan som ska in på måndag. Jag ska analysera Twilight boken. Jobbigt! Not :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

det var ju så himla kul när hon sprang på rullbandet. höll på att garva på mig. Men alla kärleks hade ju ingen humor. haha

2010-02-15 @ 19:37:40
URL: http://sayajennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0