Våga men få stryk, stanna och svälta.

Nån som har några tips på hur man gör så att
a) den svarta katten ger fan i att sätta revir på hela lägenheten utom vardagsrummet.
b) den gråa katten inte tror att den måste bo under soffan resten av sitt liv, kommer fram och stirrar längtanfullt ut i hallen, men inte går förbi för en svart lurvig vakt ligger och råglor varje steg hon tar.

Jag börjar nästan tro att hon inte får komma ut och käka i köket ens. stackars rau!
Kanske får städa och dammsuga i vardagsrummet så skrutten springer ut ur vardagsrummet. Nu sitter hon just mest bakom skrivbordsstolen och tittar på mig och säger rau.

Kommentarer
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

Men gör av med dom fula katterna NU (hehehe du hatar mig nu va?!) Dom verkar ju helt kocko o sen slipper du jobba som kattförmedlare på halvtid - Bra va!

Puss

2010-02-18 @ 13:02:23
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Bloggägaren

nä hat är ett starkt ord hehe. jag har bestämt att jag inte ska lägga mig alls i forts så länge de inte dödar varandra.

2010-02-18 @ 17:18:01
Postat av: Jenny

Stackars lilla grå kisse

2010-02-18 @ 19:23:11
URL: http://sayajennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0