winter...and some other stuff...

Tjoho!

Äntligen är hemtentan skriven och klar. Efter lite huvudvärk, några stresstårar och samtal till vänner kors och tvärs i dagarna två,  har jag nu en ledig härlig kväll framför mig.
Tänk att 7 sidor kan få en så i obalans.

Tur har man för:
- att det finns så fina vänner, barn och syskon. ( särskilt storkramen från fem och Lovis:)
- för att man bor i ett land där man visseligen få ta lån för att studera, men man behöver inte betala under tiden    man pluggar till skillnad mot andra länder.
- luvan på jackan är som en stor varm omhuldande kram runt huvudet så man inte fryser ett dugg.

Längtar efter:
- konserten ( o det kuliga efteråt med smörgåstårta och folk på besök)
- Jonas gardell-showen
- de resterande avsnitten av Moonlight som borde komma i början av mars tror jag ( gnuggar händerna :)

Vintern har slagit sina klovar i oss, men litet vöckert är det allt...





Man får passa sig så man inte sticker ut huvudet och blir spetsad medan Fem står och lagar krubb och Lovis härmar en:).

Vad gör ni där ute friends? Kan ni inte berätta? :)

 

Kommentarer
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

Ja du har ar det pyttelite sno men typ inte ans minusgrader. Ska skicka dig nagra foton fran Pinxtonhuset som kanns kallare an det ar ute.

Idag fick jag den BRILLIANTA ideen att ta tva ensammma avlagde sockor o klippa hal i dom sa nu fryser jag inte ihjal om handerna nar jag ar vid datorn. Fan sa bra :-)

Ta fram pulkan nu bruden

2010-02-22 @ 19:18:41
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Kakan

bra bruden...avlagda sockor har flera syften:)

2010-02-23 @ 11:56:35
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0