Yes we can!

Soundtrack är Håkan Hellström och " Dom kommer kliva på dig igen". Och det är så sant...att hela tiden få den där blicken av de som inte förstår. Blicken som menar på att man lever i en drömvärld, att man borde växa upp.
Jag har ibland önskat att jag var som ni, ni är bra för i era liv väljer ni själva, ni jobbar och gör för det ni vill.
Skillnaden är att jag inte är er...jag är jag. Mitt liv skulle kuna vara efter en mall, det skulle kanske blivit helt okej.
Jag fördömer inte era val, varför ska då ni fördöma mina?

Håkans röst håller mig kvar i verkligheten och i känslan. Jag får ibland en tvekan i mitt bröst, är det rätt? Lever jag i en fantasivärld där jag tror att man får saker som man vill?
Ja. Men jag vet också att visst jag väljer inte en regelrätt väg, en väg som skjutsar mig på ett bananskal till jobbet.
Men om jag kämpar, om jag försöker hålla blicken på mina delmål så kommer det gå!
Annica visade mig en gång hennes plan som hon ritat upp och vet ni vad...hon nådde upp till det hon skrivit.
Så med det i ryggraden sitter jag och skriver en egen...och känner att vill jag så går det.

Dom kommer kliva på dig igen...ja men så fan att de ska krossa min dröm och mitt liv!



 och ytterligare en må bra- bild:



Alltså det är så billigt skämt men jag dör varje gång! Vill typ gifta mig med den som kom på det..." ja vet..."

Kommentarer
Postat av: Femma

Heja Kakan! & idag ska vi leka & vet du vad? Jag har precis beställt Dr Quinn säsong 1-3. 53 golden hours! Det du! Nu har vi att göra snart!

2010-02-04 @ 11:40:05
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

NO BLOODY TVEKAN FOR FAN!!!! Sluta med sadant skit!!!

Skarp dig nu bruden - Din vag ar ratt (for dig)Tala om vem som inte tycker det o jag ska nita dom (i alla fall inne i mitt huvud)

Yster puss fran syster som exploderar snart for jag har fatt total-ominstallera nya datorn 2ganger -FAN!

2010-02-04 @ 17:03:20
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Jenny

Håller med Syster yster eller vad det står. Om din väg och ditt mål känns rätt för dig så är det rätt. man ska inte lyssna så mycket på andra. man ska kämpa för sina drömmar. Hörde detta i en barnfilm en gång och som jag tycker är rätt "En dröm man inte kämpar för kan förfölja en resten av livet"

Du kan! Du är stark! Låt ingen ta ifrån dig det du tror på. KRAM

2010-02-04 @ 17:11:04
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: Annica

Du kommer också att nå dina mål! Jag är lika vilsen som du:)

2010-02-04 @ 18:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0