Livingroom finished

Nu är inredningen slut. De två rummen som jag inte gillade fullt ut är nu målade och det känns som mitt hem på riktigt.

Before:






Nu:







Och det är så mycket större känns det som, den mörka gråa tonen som förra lägenhetesinnehavaren valde sög ju i princip allt ljus som kom in.

Det är alltså sant att ljusa färger får rummet att verka större.
 och sen är det ju bra att man har katter somp posar på varje kort och vinkel hehe.

Lite lätt skolångest idag med. Lovet är definitivt slut, men det känns ändå som en överkomlig vår då jag kollade schemat för de tre kurserna jag ska läsa. Det kommer nog funka för man har mycket schemalagd lästid.

ha en trevlig söndagskväll!

Dagens fråga: du måste välja...att ditt näshår ser ut som minisugrör och sticker ut lite grann, eller att det växer ut två häftstift under fötter?

Kommentarer
Postat av: Emma/dp

halloj... va fint du fått det... ser fram emot onsdag... :)

2010-01-10 @ 21:43:17
URL: http://inteallskul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0