10.23 Lördag

Var är fjärrkontrollen? Varför kan jag inte göra rörelserna som vi i hejaklacken övat på så länge och varför tittar hejaklacksledaren som ser väldigt lik Kirsten Dunst, så extremt hårt på mig?! Men var är fjärrkontrollen egentligen???
Vaknar.
1. Varför skulle det vara någon fjärrkontroll i sängen, i sovrummet överhuvudtaget? För det är där jag är.
2. Jag har aldrig varit och kommer aldrig bli ett hejaklacksmaterial.
3. Tack för magvärken Gud!

Man blir nog lätt lite störd av att jobba natt varannan natt i typ en vecka, vill nog inte ens tänka på hur det skulle vara om man jobbade varje natt hehe. Men pengarna är välkomna.

Kommentarer
Postat av: YtfluffigYsterSysterFarmor Susie

hehehe, varför säger du att du inte är hejarklacks material. Jag tror du har fel :)

2012-08-12 @ 10:56:04
URL: http://www.art-by-susie.co.uk%2C

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0