Bless u

Nu är det bara 5 dagar kvar till semestern. Och bara för att så kom en liten förkylning på besök. Men har upptäckt att den lättar om man jobbar. Så jag kör på ändå. Och måste jag nysa eller hosta som en gnu får jag väl planera det lite grann herregud, o huka in mig inunder täcket när jag jobbar natt. Man vill ju ändå att det ska råda husfrid under natten. Bättre att åtminstone en sover än två vakna som de gamla indianerna brukade säga.
Inatt blev det väl tre timmars sammanlagd sömn och ja det räckte tydligen för att vara åtminstone en hyfsat vettig.

Kommentarer
Postat av: YtfluffigYsterSysterFarmor Susie

Jag håller med dom gamla indianerna :)

2012-06-13 @ 16:37:44
URL: http://www.art-by-susie.co.uk,

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0