Så speciell 2

Så här i skatteåterbäringens tider eller nä mer i lockandet och pockande på att vi ska bli sugna på återbäringen men att den inte kommer förrän om några månader. Yes, jag får tillbaka och inte går back. Men samtidigt fick jag en låg lön ( tillåt mig att hånflina åt mig själv, va fan du som levde på mini mini förut kommer här och säger att lönen är låg...förlåt skoja bara mig själv) obs, nej är inte schizofren...
Man ska verkligen vara glad för det lilla. Hälsan. En underbar säng. Vänner!!!!!!!!!!
Emma och jag har mumsat på biskvier och sett på Cars med hennes goa son. Jo så att ä...pratat om både ondska och om kokböcker.
Ganska underhållande film faktiskt, jäkligt spännande vissa stunder haha, det liksom sög lite i magen när stackars bärgarn blev kidnappad. Tur att han har en vän som martin stenmarck, nej jag menar mcqueen. Tur att inte Carola var med och dubbade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0