My older lover

Vännen C visade en liten liten butik med pysselgrejer idag. Mitt motto denna månad är att underhålla pyssellusten, den hjälper ju till att fylla på med energi och lust överhuvudtaget. Det blev lite smått och gott. En tur till myrorna. En tur till spicy hot för att slippa laga mat. Ris och kyckling. Slötitt på tv när hjärnan lackar framåt eftermiddag, det hjälper tydligen inte att man faktiskt sover relativt gott på jobbet, man blir lika seg dagen efter. En allmän fråga, varför visar de samma säsonger av t.ex project runway om och om igen? Det finns annat i världen faktiskt. För mig får de gärna visa " Lilla huset på prärien" sådär mellan 16 och 17 på eftermiddagen. Då kan man ligga i soffan och sukta efter pappa Charles som man gjorde som liten. Kommer ihåg att vi, jag och min lillayster , alltid diggade äldre män när vi var små kottar. Det känns ganska oroväckande nu haha. Förstår Sus oro när jag råkade yppa att jag tyckte Mitch i Baywatch var snygg. Sus flämtade till tror jag. Haha.
Mitch som var en sån hunk hehe eller inte.
Huh blir mörkrädd.

Kommentarer
Postat av: Annica

En del av oss har fortfarande ett gott öga till äldre män haha däremot gillade jag aldrig Mitch då skulle skämskudden åka upp....

2012-09-28 @ 20:56:52
Postat av: Maria

Vart ligger pysselbutiken? Jag har första två säsongerna utav Lilla huset på dvd om du vill låna :)

2012-09-29 @ 05:19:32
Postat av: ystrasystrafammo

Herre Gud jag SPYR :)
Jag har ju min egen äldre man men om jag fick välja om så blev det nog Prince Charles
kremla
sus

2012-09-29 @ 09:44:12
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0