Älgar fram = roligaste uttrycket just nu



Eftermiddagen ligger i kreativitetens anda... när jag äntligen fick ro att skriva fyra sidor på stört så kom jag på att en tavla vore väl fint att göra. Hör gärna tolkningar om vad den föreställer så återkommer jag med vad den är för mig :)

garderoben städades också, på tiden ! och några hjälpredor hade jag ju...



eller hon och Stina satt mest och glutta eller lekte tarzan i hyllan ( S who else liksom!) sen drog hon ut till köket och mös...

  Hon älskar när det prasslar! efter mat så somnade hon på trasmattan och snarkade.

Men nu ska jag sluta tjata om the cats och betala räkningar i stället... wow skoj!

och självklart dagens pest eller kolera... vad skulle ni välja:

Att ha fasettögon eller älgmule?

Kommentarer
Postat av: Jenny

fasettögon självklart. hehehehe

2009-04-09 @ 06:51:56
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: Femma

Älgmule! Gud vad musigt!!

2009-04-09 @ 08:50:37
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

Älgmule kommer inte på tal - har ätit det en gång när jag jagade älg och de var som typ leverpastej fast äckligt så jag väljer fasettögon tack

puss (back in the Pinxton town again)

2009-04-12 @ 18:15:58
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0