del 2 den 13 april!



Ja man var en stilikon redan då, ( jag till vänster) men svårt att avgöra vilken årstid som gäller :) Och golvet var nog väldigt bra när det gällde att gömma smuts... men så snyggt vet jag inte... ser typ ut som någon kräks köttfärssås.

Jippi! Jag har fått sommarjobb!!!!  Inte som modell då, utan ett annat! och det är asbra tider, typ 9 till 15, så man hinner faktiskt leva lite på fritiden med! Yes!!! Visste väl att saker brukar lösa sig med lite jävlar anamma, tur och flyt!

tur att beskedet kom idag, för det var nära att jag grävde ett hål iasfalten och gömde mig för alla framtid tidigare...
var ute och gick, mötte en farmor med sitt barnbarn, barnet pekade på mig, då sa farmorn: ja en tant!

Nu ska här jobbas på med kursen så jag kan vara lite ledig sen!
jippi-utrop och kram

Kommentarer
Postat av: DP

nä men grattis vännen... vad ska du jobba med...

2009-04-13 @ 16:21:18
URL: http://metrobloggen.se/dp
Postat av: carro

Vad roligt med jobb! =) heheh vad elak gumman var som sa tant till dig, det kan jag verkligen inte hålla med om! Massa kramar Carro

2009-04-13 @ 17:32:42
URL: http://snuttungar.blogg.se/
Postat av: Karin

tacktack, jag berättar någon gång! inte här på bloggen känns inte riktigt okej, " det är på bla bla och adressen är blabla...och chefens namn är blabla..

och tack för stödet när det gäller tantincidenten, skulle aldrig permanentat mig haha... jävla tant!! hon alltså...:)

2009-04-13 @ 20:59:17
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

NÄÄÄÄÄE, nu får du sluta skriva så roligt - Mannen ijämter mig kollar på mig med en konstig min när jag får skrattanfall efter skrattanfall. Tror han det är jag som är knäpp eller? -Försöker förklara att det är du men det går inte riktig in känner jag.

Grattis till somrisjobbet gumman. Gumman är ju rätta ordet nu när du kommit in i tant-åldern - hahaha

Bra jobbat med lite censur - tack!

2009-04-13 @ 21:12:05
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Femma

GRATTIS, bacon! & hahaha, jädra tant! Det finns liksom bara ett stort glapp mellan barndom & ålderdom. Det är bara bebis och tant...

Men tanter är fina. Det är värre med tanter som kallar sig "tjejer" tycker jag. Det verkar ju som de inte vill acceptera sig själva för det dom är.

2009-04-14 @ 09:51:49
Postat av: Anneli

Grattis gumman men vad ska du arbeta med???

Kram

2009-04-14 @ 16:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0