grown-up points

Vuxenpoäng-listan:
* Man käkar vörtbröd och tycker det är kanongott
* Man släcker lampan i det rum man inte vistas i för tillfället, allt för att spara el
* Man lyssnar på musikaler och vuxen-musik,  såsom i himlen, kristina från duvemåla... sjunger med högt.

Jag vaknade, som vanligt av Stina som krafsar. Dock har jag igång ett avvänjningsprogram... hon har lärt sig att jag går upp och ger henne mat när hon krafsat. Därför kör hon det racet. Så för att avbryta det beteendet ligger jag nu kvar, går inte upp förrän hon ( 20 minuter senare) slutat och lagt sig på golvet. Det värsta är att jag måste skaffa öronproppar för att orka ligga och höra eller trycka kudden över huvudet. och sen är det rätt komiskt att om man vänder sig så sitter hon och stirrar ut en. Hon är ju inte dum i huvudet det lilla matvraket:)
Idag ska jag skriva ytterligare på boken, min plan är att den blir klar till augusti... får väl se om det går att hålla. Jag måste i alla fall sätta upp mål för varje vecka, att jag skriver ett antal sidor. 
och städa garderoben och ta bort vinterkläderna tjoho!



Kan man undvika att bli sugen när man kollar in denna bild... på våren alltså! 


Kommentarer
Postat av: Femma

Bra gjort med Stina!

Jag håller på att läsa din text & skriva lite bra respons, hoppas jag!

KRAM!

2009-04-08 @ 12:08:33
Postat av: Anneli

Haha Stina är inte dum. jag hittade spelet så kommer med det vid nästa spelkväll :)

2009-04-08 @ 13:47:34
Postat av: Karin

okej, va bra att spelet inte fått fötter! och lämnat den dammiga garderoben! och spännande femma!

2009-04-08 @ 17:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0