Hoppet

Vad har hänt kära dator? Varför är du inte längre sams med kameran? eller som jag egetligen vill utbrista:  SKÄRP DIG OCH FUNKA NU!
Har börjat på jobbet, tidigare än räknat, men skönt för då är jag inkörd när högsäsongen väl börjar! Man kanske tycker det låter knasigt när jag säger att det är roligt!
roligt att städa? Men förutom äckliga toaletter och den läskiga ( till  idag då jag körde) läskiga elbilen så trivs jag väldigt !
bra stämning och jag fick beröm idag... av gubben som går runt och funkar som alltiallo...minns inte presis vad han sa för jag låg på golvet och dammsög under en soffa, men när jag stängt av sa han att jag var duktig och att det var fart  imig ( typ) haha. Han är en sån där som skämtar och är full med bitter humor samtidigt som han bara utstrålar snällhet och man vill utbrista: kan du bli morfar till mitt barn?

Jag har fått bra tips och instruktioner av en tjej på stället, så det blir nog bra i helgen! ska köra elbil för glatta livet! haha.

Men orosmolnet är just nu kameran och datorn... varför finns inte den drivrutin som jag haft, ingen kamera i rutan med olika saker att importera  bilder från. Men det ska inte få förstöra min kväll!
Ha det gött alla!

Kommentarer
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

Morfar!!! MEN har inte dina blivande ungar den bästa morrarn redan - hmmm, kanske han kan bli farfar istället :-)

Sorry jag inte svarat på sms - hörde inte när det kom för jag hade huvudet uppe i taknocken och där uppe hörde jag bara svordomarna som ven igenom luften (mina egna). Håller på o isolerar där uppe och ibland vill det inte som jag vill - skit!

pussgurka

2009-04-29 @ 22:03:26
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Karin

haha kan se dig framför mig uppe i huset! jo så klart att pappa blir toppen som morfar, men den här mannen kanske kan bli farfar då haha...nävars.. nu tror någon att jag ska ha barn säkert! no baby here! trött som ett as i kroppen, men peppad på att jobba i helgen faktiskt! ob-tillägg:)

2009-04-30 @ 11:01:51
Postat av: Annica

Fan vad bra att jobbet blev bra! Undrat hur det har gått. Ja underbara datorer min är långsam som lataste snigeln i världen. Lyxigt med ob tillägg, får man minsann inte i dagisträsket!

2009-05-01 @ 15:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0