kor...

Min familj är en cirkus. Det går inte att förutse vad som ska hända. Man åker dit för att vara barnvakt åt systersonen tillsammans med sina föräldrar och vad bjuds...
mamman sjunger en gång om att man inte ska slå invandrare för barnbarnet...
mamman går runt och skriker TUT!  med jämna mellanrum, för att barnbarnet fattade att man kunde göra det genom en papprulle...ingen roas direkt, allra minst barnbarnet. Men minst oss vuxna som tinningarna börjar bulta på.
systern är rolig till en början, vi pratar om att en massa kläder försvinner i föräldrahemmet, av den enkla anledningen att mamman tar dem till mattrasor. Pappans pyjamas byxor försvann en gång, då släpper hon bomben ( systern alltså): ja hon kanske inte ville att han skulle ha pyjamasbyxor på sig på natten.
glassen smakar inte längre, både jag och hennes sambo tappar suget.... för en bild på våra näthinnor har etsat fast.



Dessa tjurar hängde man med... och det är ju bokstavligen...

En rolig grej som jag lärde mig av min pappa igår var att när han typ ramlar eller tappar något, alltså att något går åt helvete  så säger han:  GÅ OCH BADA TOMMY STEEL! eller SKA DET VARA NÖDVÄNDIGT?



Han hade tvättat bilen häromdagen...



eh okej...märklig bild!

ska ut i härliga solen nu... om en vecka fyller man år och här har man ålders noja... herregud! en dag  i taget principen får gälla...
kram

Kommentarer
Postat av: Femma

Haha, jag dör! Tommy Steel, lix.. Men det är väl fint att din mamma & pappa är kärvänliga kärleksvänner fortfarande?

2009-04-14 @ 09:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0