Lång jäkla fredag...

Är lite trött på boken, det blir mest blaj av alltihop.Men jag skriver ner det så att det finns i texten och datorn. Satte mig ute på gården och skrev respons till kurskamraterna. Har inte råd att åka på träffen nästa vecka, men tänka sig då hade en tjej som förslag att alla kunde bidra till resans kostnad åt mig och en annan tjej. Jag kommer inte åka för jag ska nog till lillasyster, men tänk att det finns vänlighet  i denna värld  i alla fall!



Jag längtar till uppträdande i maj, fast ändå inte för det är sista körgrejen för terminen och till hösten är jag kanske inte ens här. Men det kanske finns körer i lund, linköping eller borås med. såklart Karin!
Var ute och njöt av denna vy...



Eller jag låg väl inte i rabatten direkt, men jag har fått pippi på att ta marknivå-kort!



och för att muntra upp mig idag så lägger jag in:



kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0