Masken kryper i vårt land...

vrålhungrig som man blir av liten skvätt av gråt och av att man sitter på msn och häckar :) du vet vem du är som jag skrev med!  But thank you!
Nygråten och piggare så måste jag innan jag hugger in på kvällmaten ( favoriten på hela dagen) sprida vidare bilden och upplevelsen...
blippade på tv:n i går kväll innan jag gick och lade mig... animal planet.



gissa vad det är!

eller skit i det för jag kan inte hålla mig för att berätta vad det var... det är en boaorm som spyr upp en gnu!  Det beigea till höger i bilden är benen ( inte ormens då) och ormens hals vidgades så pass kanske till en halvmeter... jisses!
Då blev jag gladare att jag var Karin och inte en gnu!



Missarna har inte varit så snälla i dag, mot mig jovisst, sagt mjau när jag kommit in i rummet och blinkat med ögat. Men det fanns en skalbagge på golvet , den puttade de med tassen så att den låg på rygg och inte kunde fly. Sen låg de bredvid och stirrade ut den. Schyst! Men sen ryckte fotografen in och bländade den stackarn med blixten, men den blev befriad ut , på fönsterbläcket och Stina blinkade lite åt den... frikostig som hon är med fjäsk!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag såg också det där på animal panet. Tufft alltså

2009-04-27 @ 07:15:51
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: Karin

mm verkligen, helt sjukt ormskinn som kan töja sig så!

2009-04-27 @ 09:12:20
Postat av: DP

jag fattar itne din kommentar... men tack... jag ska krya på mej oom jag blir sjuk...

2009-04-27 @ 12:27:50
URL: http://metrobloggen.se/dp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0