oboy och smörgåsrån till frukost

utsövd efter att igår varit uppe sedan 3.45 på morgonen till runt 22 på kvällen. Så är det när man ska åka till ullared, bussen gick när det var mörkt, bussen kom hem när det mörknade. Alltså herregud den första halvtimmen inne på gekås ( ullared i allas munnar) var hysterisk och vimsig, man fick med våld skjuta fram sin vagn för att nå dit man skulle. Sen när jag äntligen hittade toan så blev lite lättare att stå ut. Att vara kissnödig och gå på ullared går inte hand i hand.
Mycket rolig dag i alla fall, det var roligt att sitta med Emma ( alltid härligt med dig) och sen att prata med  såna man inte känner så väl. Rolig bussresa! lång dock, men men vad gör man inte för att vinna en nalle puh penna, på lotteriet på väg hem haha. sen när emma och jag skulle köra hänga gubbe i brist på annat så lyste lampan när man skrev!

idag lyser pennans flit ( kanske inte den) för jag ska skriva och lämna in på kursen. solen skiner, kanske ska slänga på mig solbrillorna och nya väskan och gå och handla lite mat... man kan ju inte leva på några cocktailtomater och smörgåsrån. haha måste vara mitt tråkigaste inlägg, men så är det ju ibland!

kram

Kommentarer
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

Jaaaaa, du är så himla tråååååkig - man blir ju så trött på att läsa alla dina tråkiga inlägg - skärp till dig asg

Idag har jag ägnat hela dagen att skrapa bort all färg jag har målat det nya skåpet med - SUCK! Top = med ärmar - idettafalletiallafall

2009-04-07 @ 16:47:30
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Jenny

Ullared e ju helt underbart

2009-04-08 @ 07:26:32
URL: http://sayajennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0