och bror röv...

Jag såg en bil idag med loggan: Vi gör det med högtryck hela dygnet.
Tror att stan håller på att slänga till sig med sexanspelningar... Jag skrev hela förmiddagen, såg ut genom fönstret, solen sken så fantastiskt. Jag slängde på mig vårjackan....



och tog mig en

      och visst gick jag till universitetet och letade efter min framtid....

 och fann flera alternativ.   och sen var jag hemma och skrev och käkade kräm och stoppade Stina från att rymma ut genom fönstret som jag slagit upp på vid gavel.... hon satt på en stol bredvid och sniffade på vårluften.

 

och var på promenad/lek med fem och Hanna... kolla in hur långa vi blev på vägen hem.



kram

Kommentarer
Postat av: Femma

Men har du inte sett Norrköpings Allsug "Vi suger allt"

2009-04-02 @ 10:17:58
Postat av: Ytflummig YsterSyster

Gud vilket fint foto - det med skuggorna - Du är så DUKTIG!

Puss/Sus

ps. glöm inte top-storlek

2009-04-02 @ 11:19:10
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Karin

Tack tack ytfluff! och emma visst har jag hört den om vi suger allt! fattar de inte att de ses som ett skämt då!?

och om topstorleken: Medium

2009-04-02 @ 11:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0