skriva långsamt...

Det är onsdag, hjärnan säger tisdag. Dags att skriva på intrigen i boken, jag tror att jag låser mig när jag tänker på att det ska bli en bok som andra kommer läsa. Kan tänka mig att musiker som skriver låtar lätt kan låsa sig med om man ska skriva en hit.
Men Jag fortsätter skriva för hand, funkar mycket mycket bättre. Jonas gardell sa en gång i en intervju att romaner ska skivas långsamt, han skriver i en skrivbok för att sedan föra in på datorn. Får bli min inspiration. Om några dar åker jag till Jönköping, ska bli fantastiskt kul! Och resan till ullared närmar sig och det ska också bli skojigt att åka med emma! och snacka om peppad för spahelgen i maj!
Nä ska väl vädra ur morgondoften blandad med kattlåda, le och leva författarstil ett tag!
Såg Muriels bröllop i går by the way, den var inte allt för dålig faktiskt... ganska bra budskap ibland. 

see you later!

 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken kanonfin design. Passar verkligen dig...Kram

2009-04-01 @ 11:36:37
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: carro

Jättefin blogg du har fått!! =) kram

2009-04-01 @ 12:13:36
URL: http://snuttungar.blogg.se/
Postat av: Anneli

Fin blogg du har skaffat, kanonfin

kram

2009-04-01 @ 15:04:24
Postat av: DP

ja spa :) o ja ullared.... ska bli så kul... så kul att man bara går omkring o tycker att världen är fin fin... jag har yrsel så kanske pratar i nattmössan ;)

2009-04-01 @ 15:51:48
URL: http://metrobloggen.se/dp
Postat av: Karin

Tackar friends!!

2009-04-01 @ 19:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0