Under toscanas sol



" Springer man på något bra bör man...



hålla fast tills det är dags att släpp."

När jag blir lite deppig och känner att livet inte är värt att leva, eller inte så dramatiskt kanske men när allt känns rätt hopplöst och man inte vet vad som är rätt eller fel...

Då kollar jag på filmen: " Under toscanas sol"
av flera skäl:

- varma färger
- hoppet i filmen
- toscana
- att det aldrig är kört...



Jag är inte den jag var då, jag är mer nu. Och bara för att vissa gör mig ledsen  och envisas med att göra det, och inte får mig att känna mig fullkomlig som jag är, så ska jag inte ge upp. Du vinner aldrig!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Du är bra som du är, låt ingen annan få dig att tro något annat Kram

2009-04-10 @ 22:36:56
Postat av: Annica

Vet du att jag också tänkte se toscanas sol i fredags:) Men sen somnade jag på söffan...

Du är ju världens bästa Karin, kom ihåg det!

2009-04-11 @ 14:48:00
Postat av: Karin/kakan

Tack fina ni! right back at ya!

2009-04-11 @ 17:12:13
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

Tjohoo - jag som just nu målar en tavla av Tuscany, trodde jag skulle ha den klar den här veckan men icke sa nicke - det får bli om några veckor. Skit att du inte kan släppa det som gör dig ledsen gumman, men alla är ju ledsna då o då så kanske kanske du inte igentligen är ledsnare än någon annan nu när du kommit så här långt. pussillipuss

2009-04-12 @ 18:25:07
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0