bjussar på två...

Cyklade runt, satt på en filt med vän, åt god matlåda till lunch, for ner och köpte svindyrt busskort, frågade hon i kassan om hur det kommer sig att det höjts så mycket efter nyår... fick som svar att de och de korten hade blivit billigare och att man tjänar en hel månad på årskortet. Eh alltså inget direkt svar. Jag tror att de har fått ett förskrivet svar på den frågan, allt för att tcäka upp för att det är hutlöst och omänskligt!

Jag hälsade på ett dagis jag jobbar på ibland, känner mig alltid så välkommen där :) barnen vill berätta om sina äventyr med gräsståna som de hittat och som jag får. Personalen kramar om en och säger att de saknar en. och då blir jag glad!! 

snart börjar jag jobba, äntligen! ny bransch som man kan blanda med gamla jobbet och boken!

och här hade jag tänkt lägga in en bild på ett fult hus men nu funkar inte sladden till kamerna tydligen SUCK.


Dagens pest eller kolera:

1. Att när du viskar så skriker du
eller tvärtom?

2. Att det enda du tänder på är clowner eller att alla clowner i världen tänder på dig?

Kommentarer
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

jag väljer att alla clowner i världen tänder på mig:-)

Hemma! Snackade du med du vet vem?

piuss

2009-04-27 @ 18:49:19
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Jenny

Clownerna hahaha nä skämta bara. det första hahahaha

2009-04-27 @ 19:43:50
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: Karin

ja sus, fast hur det gick vet jag inte, men mer kan jag inte göra :) hon har oss i sitt grepp med sin obsession, you know who. Annica har ett förslag på boktitel: om mammas hysteriska längtan att jag ska skaffa man" hahaha skitbra men lång! fast det får väl framtiden utvisa... och Jenny jag håller nog med dig och sus om clownerna haha.

2009-04-27 @ 20:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0