Happy happy birthday, kanske den bästa!

Födelsedagen var toppen, vilken härlig vecka bara! Gjort saker typ hela tiden, och det kanske låter lite flyktigt att säga att man mår bra när man är sysselsatt. Många kan säga att det är dåligt att inte stanna upp, jag är en person som är tänkig så jag kan hålla med om att det är viktigt att stanna upp. Men vad jag märker är också att jag mår så tusan bätttre när jag är "lagom" upptagen och har saker att se fram emot.

Varit så härligt och glatt, djupt, allvarligt, fnissigt att ha systeryster här i helgen! Vi har hållit en hemlighet sedan januari, att hon skulle komma denna helg, så i går överraskade vi rejält med att hon gömde sig i garderoben när päronen ( föärldrarna) kom. sen började det knacka mystiskt ( så jäkla märkligt haha) från garderoben...

 och se en förvånad skara som utropar : NÄ MEN Susie!

Sen kom frienden Annica och hon hade en påse med paket! herregud och bara bra dessutom :) här ska skrivas till tusen.
Vi käkade på white lady-tårta ( vit choklad med hallon i ) och pappa utbrast : skitgod!
Han kan uttrycka sig han:)

innan kalaset hemma var systeryster och jag på staden...



och eftersom hon bor i england så tappar hon orden hahahaha... vi stod där i kassan och hon började snacka om nåt
" aptetiten, apteteten"... jag en aning förvirrad : menar du aptit?
Så när det var vår tur att beställa så möttes han bakom disken av två fnissiga typer.
han: hej! ( artigt väntade på att kunden ska beställa)
vi: hejj hahahaha ( fattar inte alls att man ska beställa)
han: ( ett frågande men glatt leende)...
Vi: fniss fniss fniss
jag: ja en chokladboll vill jag i alla fall ha
syster: fniss fniss jag med.

På kvällen var vi ( syster, Annica och jag) på .... trumvirvel...



För de som är närsynta: Big comedy på de geer...
skojigt!

natten tillbringandes på en tältsäng ( för A och syster fick de bättre sängarna) där mittenpinnen stack in i ryggen.
sov som en gris!
nu ska jag käka mat, ta en bit tårta och skriva om en fyllenatt i boken, haha!
kram


Kommentarer
Postat av: Dimpal

Hej Karin!! Vad snygg blogg du har. Jätte roligt att läsa =) Hoppas allt är bra med dig gumman!!! sköt om dig. Kraaam

2009-04-21 @ 09:54:46
Postat av: Karin

Hej dimpal!

tack så mycket! och jag hoppas att du mår bra med!

kram

2009-04-21 @ 10:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0