I`m the weddingcrasher...

I`m the weddingcrasher...
oops var på bröllop med systra, kände varken brud eller brudgum, men fick ändå bära raketpaketet!



och skämmas...snören av sugrör....med tuggmärken. så ska det va ! personlig present!
systern på spårvagnen dit: Va fan va alla glor?!
konstigt!

Men slutsatserna: gamla människor kan också vara kul eller som systern sa: gamla människor kan också vara bra människor... hostattack.
slutsats 2: det är svårt att vika en svan i blått papper...för det var hon tvungen att testa. paja dekorationen...
(systerns kommentar: mycket lättare i grönt) haha
slutsats 3: vi har olika smak, hon tyckte t.ex att en tants jacka var skitsnygg medan jag tänkte extremt ful.. döm själva...



slutsats 4: en snygg tjej kan även vara trevlig!

Mycket trevligt bröllop, ett jäkla tjat om jag hade näsduk bara när vi satt i kyrkan bara haha, gråtmild som hon är medan jag själv är en isbit eller som hon uttrycker det : en hård jävel.
 Dagens citat : farbror på fikat efteråt... han heter Leopold, han berättade om en liten flicka som trodde han hette "Lille Boll".Jag dör!
over and out.

Kommentarer
Postat av: DP

vilken fin kopp... älska ostindia... vi ses på onsdag... puss

2009-04-20 @ 07:48:09
URL: http://metrobloggen.se/dp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0