it`s raining men...

Släck min eld!
haha vad är det med oss "mogna" läs trånsjuka haha kvinnor som gör oss till vattenpölar då det gäller män i uniform?
Jo men det är väl ändå härligt va...måste rada upp exempel:

  Inte mina favoriter men men...


 Inte dessa heller, för biffiga... man vill ju inte ha en sprängd armåder i fejan...

 krig blir alltså romantiskt i filmens värld....helt obegripligt, men ack vad snygg.

Så vad jag försöker komma fram till är att det är tur att de finns, de som säger släck min eld ( rolig du är madde) och Jag väntar ditt kärleks barn ( till rockstjärnan på scen).

Varit en social dag, trots att jag höll på att irritera ihjäl mig i morse... ingen skiva passade humöret, jag tappade saker, fastnade i dörrhandtag, sjöng falskt när jag övade körsångerna ( uppträdandet närmar sig och vem vill vara den som alla håller för munnen på) . Men trevlig lunch med the old gang, fika med Jenny och härlig eftermiddag med Emma och hennes gulletussar till barn gjorde allt frid och fröjd igen.

 Brudar... flott sällskap the men får :) tack för firande!

 Meri tränar på att räkna och är skarp som tusan... 4 år och på eget intiativ med:)

 Ja vad säger man... relaxed!

  

Sov gött !



Kommentarer
Postat av: DP

vilken fin bild på mitt lilla hjärta... hon ligger o sover i min säng i natt igen... hon sa det att är ju bäst jag ligger där i natt ifall att jag drömmer... hehe... ganska mysigt o ha sällskap... nä efter att ha vaknat redan 4e gången av simon så ska jag nu försöka sova igen.. go natt...

2009-04-23 @ 00:53:31
URL: http://metrobloggen.se/dp
Postat av: Karin

vilken nattuggla din son är! låter pest att vakna så, men tur att du är hans mamma!

2009-04-23 @ 10:39:08
Postat av: DP

haha va gullig du är ;)

2009-04-27 @ 08:19:58
URL: http://metrobloggen.se/dp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0