Vilket väljer ni?

Dagens pest eller kolera dilemma... ( från boken Pest eller kolera- Annika Lntz. Kjell Eriksson och Ola karlsson):

Att få ståltråd istället för hår på kroppen när du ryser eller att få tänder som sockerbitar när du blir glad?

Att se ut som Harry Boy eller skita som en häst?

Det kan ni få klura på! Jag kommer inte skriva mer under helgen, borta på minisemester hos vännen A, så systeryster behöver inte tro att jag ligger död här hemma medans katterna käkar på min ruttna fot! Ha en finfin helg!
sol, vind och vatten...
Kakan



tänk... någon har målat på en vägg och ger en lite hopp och ljus... bakom regnbågen finns alla möjligheter! eller en gymnastiksal i detta fall.




Kommentarer
Postat av: Femma

Men jag har ju redan sockerbitar som tänder, så jag tycker de kunde ha hittat på ett bättre dilemma... :)

Ha så kul!!!

2009-04-03 @ 11:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0