zzzz ja tack!

Tack gud för att jag drömmer så jäkla intensivt på nätterna nu för tiden. Och tack Jenny för att vi såg Saw... jag drömmer mardrömmar om djur som mals ner och att jag ska passa mig för att få det i huvudet. Eller att jag är med i en såpopera och på något sätt är man inblandad i alla intriger.

Som en gammal vän kommer den nu återigen...
Stressen, den välbekanta stressen över att sommaren är så oviss... att man i juli får reda på var man ska plugga, var man måste skaffa lägenhet och att man ska packa ihop sina tillbehörigheter och  lämna. Kanske det  finaste hemmet jag haft!

Jag ser fram emot det, så spännande och lite lagom läskigt, men ovissheten är ingen höjdare! Men det kanske lite cheesecake kan råda bot på.



"hm vad är det är det här...."



" tjoho...vad det går, men gammelklon fastnar hela tiden..."



" Nä... jag gjorde inget!"

/ Kakan

Kommentarer
Postat av: DP

kom hit på cheescake nångång ler

2009-04-26 @ 08:47:19
URL: http://metrobloggen.se/dp
Postat av: Jenny

Men hallå du blundade ju hela tiden hahahahah

2009-04-26 @ 14:32:18
URL: http://sayajennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0