åh han nös och han frös atjo prosit!

Susie herregud! Nu får du verkligen inte klanta dig mer för jag vill ha dig i livet :)!

Har jobbat och lade mig sedan på gräset för att läsa i en bögbok hahaha...den är rätt bra!
Jag har tänkt ett tag att verkligen försöka få ro till läsning och för det krävs det en bra bok.
" Ett hem vid världens  ände- Michael Cunningham".
Men solandet fick ge sig efter ett tag för jag blev snuvig. Jaha då har man gräsallergi tänkte hypokondrikern.

Och jag ber om ursäkt för att det inte gick att gå till Mia och klara-klippen direkt...fattade inte riktigt vad som gick fel. ska bättra mig haha.
Sen vill jag bara säga hur tacksam och glad jag är att jag har er vänner...jäkla tur att ni finns!  Förut brukade jag tänka att jag inte skulle klara mig utan vännerna...det vet jag att jag kan. Jag kan leva utan er...men jag VILL  inte göra det!
Ska sälja en bok snart...för 20 pix. hahaha precis lagom för att köpa godis för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0