Lista- dags

Hur såg den människa ut i huvudet ...

* som kom på den räfflade osthyveln?
Tänkte han: " ja vet jag gör en ny slags osthyvel ...med räfflor för det är ju estetiskt snyggt och osten går ju inte att hyvla för den går sönder hela tiden...men det gör ingenting."

* Som gör dagens barnprogram...såg på barnkanalen med emma och hennes ungar...och typ ett inslag mellan programmen var när en animerad blå fågel satt i ett träd och plötsligt dök det upp typ ett sånt där sikte på geväret där man kollar innan man skjuter ...och SKÖT  på fågeln.
Ehh okej...vilken bra ide på bästa barntid!

* Paris hilton BFF( best friends forever)
Har sett glimtar på reklamen...lite tragiskt att paris inte kan få vänner på annat sätt än genom att typ köpa dem via ett tv-program.

* Gjort böcker så jäkla tunga. Visst inte för sig men när man flyttpackar så kan man typ lägga ner 10 böcker och sen när man ska lyfta lådan så skriker ryggen: NEJ

Sen en  rolig grej...jag älskar the crocodile hunter, han som i och för sig dog av en stingrocka. Men heregud va rolig han är när han helt galet entusiastiskt kastar sig mot världens farligaste ormar när en annan kutar i andra riktningen. Sen pratar han så kul " Ohh my god..." . Till och med mamma visste vem han var och log lite. Vart är världen på väg?!

Vad har ni för saker att lägga till på listan...skriv gärna i kommentar!

Kommentarer
Postat av: Lejnus

jag var tvungen o titta mig i spegeln sen för att du frågade om jag var trött och jag förstår vad du menade, hahaha.. håret stod ju rakt upp och jag såg ju helt mosig ut! fantastiskt att du kunde hålla dig för skratt =)

2009-08-13 @ 14:05:19
Postat av: Jenny

Ja håller med om att det är tragiskt när Paris Hilton skaffar sig vänner i tv haha. Men ett ännu sämre program är väl fan The Cougar. En äldre snygg donna som vill ha en man. blääää för det

2009-08-14 @ 08:50:50
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag går matte inriktningen, så det är en mattebok till på köpet. Som att det inte vore nog är den på engelska...

2009-08-14 @ 14:26:05
URL: http://linda-tunstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0