Planeringsfreak eller praktisk

Brakhuvudvärk...kanske inte konstigt när jag packat hela morgonen, Stina nästan ramlade ut från fönsterbrädan ( den lilla smitaren bara för att fönstret skulle tvättas och jag lämnade det i 5 sekunder). Hon brydde sig inte märkvärdigt när jag sa: ska du ge mig ett hjärtattack eller?
Pilade bara iväg ner i en flyttkartong efter en dammtuss. 
Jag börjar kursen i morrn...och universitetet i linköping är en aning större än det här i stan haha. Men efter en bra stund på internet, samtal till universitetet så har jag nu hittat bussar som går dit. Skönt när man är en så planeringstokig person som jag :) Har till och med skrivit ut en karta på området...just in case hehe.
Ja just det har en del att läsa till i morrn...bäst jag gört.
Hoppas alla fick en toppenstart i skolan idag!

Kommentarer
Postat av: Lejnus

men du vet om campusbussen va? som går direkt typ utanför din dörr till campus valla! skolstarten var bra och inleddes med två oväntade dagars ledighet pga. lite inställda grejer! =)

2009-08-17 @ 15:47:17
Postat av: YtfluffigYsterSyster

Planera är ordet sa Bull - du är som jag hihihi, lycka till med starten pussgurka

2009-08-18 @ 11:08:46
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0