Rosa och bad

Flydde från att överjobba med flyttbestyren...det fick för sjutton räcka med att tvätta fönstren, torka över kylen, skåpen, packa ner täcken och kuddar och sjunga högt till ally mcbeal-soundtracket som jag tydligen spelat av på kassett.
För länge sen vill jag förtydliga.

Jag hade glömt nycklarna i dörren igen!! Nu får jag skärpa mig...för jag har haft en förmåga att låta de sitta i min ytterdörr. Så snyggrannen ringde på och pekade på dörrn haha.
Men idag tog det priset...då hade jag glad i hågen låtit dom sitta i sophusets lås och sen drog jag till stan. Men tänkte inte ens på det förrän jag kom hem. Klantigt Karin!

Införskaffade:



Lagerhaus är bäst! haha och sen var det en rolig i kassan med. När jag kom med alla mina inslagspapper ( som ska bli hyllpapper) så sa hon: Vill du ha snören också...vi har så mycket nu...
Jag: Ja men det är till kökshyllorna...så...
hon: ja då behöver du ju inte det....
jag: hahaha...nä kanske inte....men kanske man skulle prova...
Hon: Ja så det piffar upp lite...
Sen gick det några sekunder...
Hon: fnissar
Jag: fnissar
Båda tänker nog på hur det skulle se ut...
Hon: hahahaha ja herregud nu är jag trött...

Sen kunde jag äntligen köpa badbomber, om man köpte tre fick man en fjärde på köpet.

Tack för info Maria och Linus...rätt äckligt egentligen med overallen alltså...:)

Kommentarer
Postat av: dp

jag älskar lush och själv är jag helt totalt jävla korkad i huvudet... sov gott

2009-08-18 @ 19:04:38
URL: http://metrobloggen.se/dp
Postat av: Lejnus

lush är grymt! fast mest en grej i taget.. tycker det blir lite för mycket när man går in i affären och det luktar som om folk haft vattenkrig med rakvatten..

2009-08-18 @ 19:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0