Sagoskog



Ah! Lantisen drar in ett djupt andetag liksom. Så frisk luft när man i gummistövlar och myströja traskar runt på jakt efter svamp...men hittar mestadels gula löv.



Och älskar mina jeans!



Ormbunkar fanns det ju i mängder såklart!
Den här bilden får nog bli en förstoring...blev så pass nöjd med den att jag virrade loss därute i den stora stora skogen haha.

Hemma hos päronen var det hundkaos. Normalt 2 hundar, nu i ett par dar 5 hundar. Vart man än vände så nog fan sa nån voff. Men söt tax Sixten som i och för sig ofta blängde lite på mig????????



Och mamma pratade hål i huvudet på mig...vi fikade i vardagsrummet och jäklar hon måste gå på duracellbatterier...för fastän jag typ somnade till av allt socker och faktumet att jag är ledig, så fortsatte hon och fortsatte och ja...fast det räckte med att säga mm och jaha mesta delen haha.
Sen somnade jag nog några minuter för jag vaknade abrupt av: Karin! Kom och kolla!
Det visade sig  att en katt hade typ världens tjockaste fästing.

Kommentarer
Postat av: YtfluffigYsterSyster

ÅÅÅÅåååhhhh Sixten är sååååå fin ju. Puss till honom. Ja fy kommer du ihåg när jag somnade - har fortfarande dåligt samvete :-))



Krm / sus

ps. fy vale för skog

2009-08-11 @ 21:15:46
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0