Sista inlägget...

Marknad idag...gick med hahahahahahahahahaha skrev först fel. Penis. Jag menade pensionärerna. Hade ett omvälvande möte och fick typ den hårdaste kram någonsin tror jag.

Köpte växter...ja man börjar ju bli galen...grönsaker i fönstren som min bror Tom skulle säga haha. Och tror fan att jag såg i syne på en växtskylt:



Är ni med....SORKRUMPA.
Ja ni läste rätt sork rumpa!! Och det var ju självklart jag skulle haffa en.



Första parkett till Jenny och Linus intresse! Det finns en skattjävel i oss alla tror jag :)



Fredagsnöje

Usch ja i morrn blir det flytt. Alltså jag är skitglad för att flytta till stort med badkar och yta...möjligheten att inreda utan att slå armbågarna liksom. Men bära, städa och svettas äckligt luktande svett från armhålpr och lår är mindre lockande. Det kan hända att det här är sista inlägget...på en vecka, då internet och telefon inte kommer funka ännu.
Så ta hand om er väldigt mycket nu och håll alla era tummar och tår för att  cissikatten kommer i buren i morrn!!!! Annars tjuter jag fan!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad nördig jag ser ut på bilden haha. värsta freaket haha

2009-08-23 @ 10:07:37
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: YtfluffigYsterSyster

Vilken FIN färg på sorkrumpan!

Hoppas du haft en bästig första natt i ditt nya slott

Kram gumman

2009-08-24 @ 07:26:11
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: YtfluffigYsterSyster

Ps. vad är en skattjävel - va fattar inget - vad håller dom på med? Letar dom skatter :-)Jag vill också vara med!

2009-08-24 @ 07:28:00
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0