Söndag kväll

Åh äntligen lite lugn och ro. Tror ni att jag tvättade några fönster..nä. Jag fick för mig att följa med mina föräldrar när de helt slumpvis åkte runt och kolla efter hus. Rätt lugnt men rätt segt och sitta i en bil. ser mycket fram emot att dricka läsk och äta mandel och titta på film på femman i kväll. De visar så softa söndagsfilmer ( ingen beck susie:), larviga men väldigt lättittade.

Bävar lite för veckan efter nästa söndag...då ska jag vara utan internet och telefon. Beroende som man är hehe.



Glada i hatten...eller ja det var vi ju, men jag fattar inte varför jag alltid gör något av dessa tre på foton:
* Hållar upp v-tecknet med fingrarna, helst över någons huvud SUCK
* Överler
* Ler inte alls, vilket får mina kinder att se ut som stora påsar för jag typ blåser upp dem



Meddelande till sus: vår morsa ville att jag skulle ta ett kort på det ställe hon bodde med Ragnar och tom var liten.
Till dig!



Ja jag var i  världens ände.

Nä nu ropar soffan...

Kommentarer
Postat av: dp

oh så söta man kan vara ;)

2009-08-16 @ 23:58:52
URL: http://metrobloggen.se/dp
Postat av: YtfluffigYsterSyster

Åååååhhhhh TACK för foton - många minnen där, som när jag julade i en koblaja och som när vi gjorde en racerbana o jag vara Fittipaldi på min cykel - vet inte äns om han hette så men det lät så i alla fall hahaha. Utedass och fasan-inhägnad i trädgården. Om man inte gillade maten slängde man den i grishinken när modern eller Ragnar vände ryggen till - särskilt som han tvingade oss äta en skiva mesost varje dag - iiiiggghhh va äckligt. Morsan bakade i vedspisen o en gång var det stopp i skorstenen o bullarna blev som små hårda bollar. Tom var pytteliten. Massor får att ta hand om o hästar. OCH det var här jag lärde mig att fuska på multiplikationstabellen (ångrar mig än i dag).

Puss o Tack för dom minnena Ps. det var här min ko Rosa levde o dog (jag har fortfarande skinnet. Hon var så fin o gick att rida på.

2009-08-17 @ 15:25:17
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0