Söt kotte

Varit hos lillayster...kors alltså. Jag hittade ett kort på henne som var taget för flera år sen. Hennes blick är bra mycket visare nu, efter barn, hus och sånt. Det var bara så uppenbart att hon förändrats. Till någon jag ser som stark och bra:)

Skulle vakta lillkotten, syster lämnade huset vid 6.00, hennes sambo knackade på dörren vid halv 7 ( med ett par strumpor i handen med kommentaren: Jag är jättetrött). Sen åkte han.
Och ja vad gjorde då jag från 7-tiden till en bra bit över 8...läste skvallertidningens drottning: Se och hör...ja för lillkotten han var upptagen på sitt håll...



Så vad att göra hehe...i alla fall tips till sus...hittade en notis i tidningen:



Hehe " närmar sig tantåldern men slår inte av på takten"...och gissa vad hon gör då...here it comes:



Hahahaha internskämt kanske men jag fnisade högt när jag läste det och fotade i högsta hugg.

Annars har jag spelat kort med syskonbarnen, fikat och firat Felicia och Ellen...shit 10 år!
Nu ska jag snart steka kantareller mums mums...
kram

Dagens fråga: Om era fötter var tvungna att ha en annan färg än hudfärgad...vilken? Och vilken artist skulle sjunga en liten trudelutt när ni tog av er skorna ( varje gång!) ...tänk på att alla hör och ser...varje gång.

Kommentarer
Postat av: YtfluffigYsterSyster

SVART och Coldplay - just i dag i alla fall - om man inte får välja svart så väljer jag turkos.

Ska försöka hinna maila dig i kväll eller i morgon

krm/sus

ps. ateljen putsad - tjohoo!

2009-08-09 @ 12:18:29
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: lejnus

blå fötter

eiffel 65 - blue

2009-08-09 @ 15:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0