Sugen på ...Ingenting.

Kinamat gör så med en.
Vaknade trött och snuvig. Kan bero på att jag ligger i draget på natten haha. Som tur var gick det över. Hämtade kartonger hos emma för jag var väl lite väl överentusiastisk och sa: Åh ja de jag har räcker så bra. Not. Men nu löser det sig. Men så klart strular annat för det...spårvagnen dit och hem blev trasiga för nåt med strömmen, byten, väntan, faktumet att jag skulle med pendeln inom 40 minuter och helst hinna äta lunch innan för jag skulle ha lektion till tre. Fick bli en körv på pressbyrån...det och en banan.
Från känslan av att ta skolkdag från kursen till att faktiskt känna att den blir nog kul. Jag tror att vi kommer ha sköj, finns lovande människor för det . Och ursäkta om jag byter ut o:n till ö:n, har väl smittats av kaviarreklamen ute på stan haha.
Idag fick vi sitta i grupper och diskutera dikter en stund...roliga tolkningar blev det.
Shit...om några dar bor jag i en STOR  lägenhet där jag kan säga HOHO så det ekar... Hoppas att kattskrället inte får hyperkonstig reaktion bara...det är ju för fan bara en kattbur och vi ska flytta 100 meter!

Men nu ska jag inte vara elak...för det har ju uppebarligen nån redan varit med henne:(

Bäst å dammsuga bakom spisen då SUCK.



Kommentarer
Postat av: dp

JAJAJAJAJAA vet du vad.... hihi nu kan ju du o jag ha en inflyttningsfest hos dej.. o dricka passoa och apelsinjuice och dansa hela natten... bra anledning o kalajsa... sorry att jag bjuder in mig själv såhär bara men hallå..... DANSA HELA NATTEN... hihi....

2009-08-20 @ 17:48:19
URL: http://metrobloggen.se/dp
Postat av: Linda

Jaha! Vad går du? jag är mest i C-huset men lite i A- och D-huset. Vart är du?

2009-08-20 @ 19:34:08
URL: http://linda-tunstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0