zzzzz...jaha ...hej

Sömnig inloggning från kakan...att man kan bli så trött av att vara ledig i två dagar och sen börja jobba och råga på mosa armbågen mot en diskbänk så jag blodade ner nån kudde säkert. Nä inte riktigt så mycket blod som ni kanske trodde haha.
Eftersom jag inte har nåt liv  i röran haha så skissade jag upp lägenheten så ni får ett hum om hur jag ska bo.




Aha!!! Nu fattar jag varför jag är extra trött...jag vaknade typ vart andra timme i natt...typ först vid fyra, sen vi sex och sen halv åtta. Nu när det otroligt spännande mysteriet ( not) är löst så ska jag diska upp och sen fan kasta mig framför tv:n hahaha. Inte bokstavligen då...
kram

Kommentarer
Postat av: dp

badkar???????? är det den i centrum eller.. vi har ju inte pratat på ett ag så hänger inte med.... då får du ju shoppa på lush... ohh.. karin är så glad för din skull...puss

2009-08-04 @ 21:59:11
URL: http://metrobloggen.se/dp
Postat av: YtfluffigYsterSyster

Weeeey, asafin ju men först tyckte jag det kändes konstigt med sovrummet just innanför ytterdörren men sen kom jag på att jag själv hade det så i Tallis o det var ju bra. MEN var är toastolen - ingår det inte i hyran eller? Puss

2009-08-04 @ 22:05:45
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: YtfluffigYsterSyster

ps. igårkväll ramlade jag ner från en stege två gånger inom 15 minuter - hmmmm - inte så smart men som tur var landade jag på ett nät som skyddade mig från att hugga ihjäl mig själv i ryggen med en skarp metall skena som stog rakt upp på golvet - tur för dig för annars hade du inte haft någon ystersyster längre hehehe

2009-08-04 @ 22:08:30
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0