1

Nedräkning: Dag 1

Tanke: Hellre Babar som vill inleda ett förhållande med en, än att vara i ett med Carola.

Konversation:
Pappan: man borde uppfinna nåt som gör att lådan går lättare ( har fått uppdraget att städa plastpåslådan av sin fru)
Mamman: ( suckar) ja men nu är det precis som i lingonskogen...gå och fundera på nåt som gör det lättare att plocka lingonen. Börja plocka så länge säger jag. Och sen när vi gick mot bilen då hade vi ju ingen nytta av uppfinningen ändå...
Pappan ( vänder sig mot dottern som ligger och halvsover över skittråkig bok om nån båt och nån djungel och slavar): Har du sett vår fina julgran? ( pekar ut)
Dottern: mm den var ju snygg...

Två minuter senare:
Dottern: Men det är ju en tall!

Bilder:



Stolta ägare av ljusets tjuv



Pappa?!



Gran eller tall?



Undanflykt från plugget...i min nya "pulp fiction"-frisyr

Grattiskram till Susie:) puss puss syster

Kommentarer
Postat av: Maria S

Ååå, klippt dig? FINT

Hade kanske fått se den om Dp inte dissat mig men behållt dig i mån ;)

2009-12-01 @ 20:39:37
Postat av: YtfluffigYsterSyster

TACKILLITACK lilla gumman, kul att någon kommer ihåg en när inte äns ens ungar - well i alla fall den ena av dom - den lilla råttan som börjar på J - inte kommer ihåg. Hmmmm. Surt sa räven!

Puss

P.s tack för texten kl. 7 i morse - gick up 5.30 som vanligt så det är lugnt - så är de när man blir gammal - bara så ni vet de ni unga flickor - vänta bara o se hehehe

Puss igen

2009-12-01 @ 21:15:01
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Anonym

nu är du elak maria :P

fast jag har inte sett den heller... skitsnygg frilla...

2009-12-02 @ 06:37:01
Postat av: Femma

Fin du är i håret!

Fy fan, jag tror jag vet vilken bok du läser. Jag minns bara inte vad den heter just nu. Men den är så jäääävla dålig! Fick läsa den på Komvux & jag höll på att spy hela tiden!

2009-12-02 @ 10:15:27
Postat av: Anneli

Vad fin du blev i håret gumman

Kram

2009-12-02 @ 14:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0