2

Först svar på femmas bokfråga...Mörkets hjärta hette den. Grattis, vi hade diskussion i skolan och vem börjar babbla fastän hon inte mindes så värst mycket för hon låg och snarka på en hård kökssoffa och blev stel i nacken... ja men det gick ju hyfsat ändå.
Tack Maria, Anneli och Femma för fin kommentar om håret:).
Har ont i magen. Rätt äcklig mat, lite smått lästrött och stressad...men började röja upp i räkningsskåpet för att lugna ner mig, stod där i mörkret och blev tjutfärdig för att jag såg så dimmigt.
Det kan vara så att jag har ägglossning...jag säger inte att det är så...men det är mer normalt om det är så.

Ja dags och hitta på nån mat då och sen ge sig i kast med romantiken ( epoken alltså hahaha).

Dagens adeventslucka:

Tanke: " Ska det sticka ut en blå trekant på postens paket?"

Konversation: eller mer handling. Under diskussionen satt Sara i klassen och rensade hår från min tröja som apor gör.

Bild:



Hellre Gunvald Larsson som granne än Carola.


Kommentarer
Postat av: Maria S

Ja, för trots problem med tempramentet är ju Gunvald SNYGG till skilnad från Carola :D

2009-12-02 @ 20:14:39
Postat av: Jenny

Gunvald e en cool snubbe. Dessutom grymt snygg

2009-12-02 @ 20:21:22
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: YtfluffigYsterSyster

Såg dimmigt? - ägglossning - öööhh va?

Tror/vet för den delen att du inte har ägglossning nu för jag har väl stenkoll hehehe men annars har jag aldrig någonsin hört någon som får dimmiga ögon - men i och för sig kan ju du vara den första - man vet ju aldrig. Du är väl bara trött eller nåt.



Vem utav dom är Gunvald?

Vad som helst är väl bättre än Carola - Vad har hon gjort/klämt ur sig nu då?



NEJ det ska inte sticka ut en trekant på postens paket - är det det du skulle skicka till mig? - lite stress att få iväg det nu va för här är inte posten jättekvick.

Puss nu på dimmögonen

2009-12-02 @ 21:53:26
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Femma

Just ja, fisens hjärta var det ju! Usch vilken asdålig bok! Varför är den en klassiker, det fattar inte jag?!

Jävvlar vilka starka hormoner du har! Iofs kanske de orsakar migrän, eller? Då kan en väl bli dimmig?

2009-12-03 @ 10:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0