3

Operation idag...
Tog bort knöl på ryggen, dubbeldos med bedövning...så när jag väl satte mig upp efteråt var ryggen som en "numb" sten.
Det gjorde inte ont, men en skum känsla att känna när de skar och drog ut den lilla kulan...

Låg och tänkte på kejsarsnitt...det borde vara lite samma känsla, fast då är ju "stenkulan" en aning större och hålet lite mindre men men..,kanske inte så farligt haha.

Jag anordnar en tävlig för er trogna läsare...
frågan kommer att stå i morgondagens inlägg och ett mycket fint pris värde 498 kr ligger i potten.
och innan det blir ramaskri och alla ropar: men du är ju så fattig, inte ska du...
så erkänner jag att det är inget jag betalat för, men är otroligt kul för de som gillar tv,film och musik!

kram kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Skönt att den lilla operationen gick bra. tänkte på dig idag den tiden och undrade hur du mådde. Kram Jenny

2009-12-03 @ 18:48:19
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: YtfluffigYsterSyster

Fick du se den??? Var den äcklig? Skönt du har det gjort nu i alla fall.



Men Gud nu vill ju JAG vinna det där priset - ser fram emot morgondagens blogg



Puss /Sus

2009-12-03 @ 18:53:43
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0